door ervaren grafisch ontwerpers

Perfecte verbeelding van jouw identiteit

  • Logo en huisstijl van een grafisch ontwerper

  • Selectie van lettertypes en kleuren

  • Ontwerp van favicon

  • Optie: ontwerp van online uitingen (sociale media, icoontjes)

  • Optie: tekst voor payoff, slogan

Elke onderneming of organisatie heeft een logo, payoff/tagline nodig en een huisstijlgids waarin lettertypes, kleuren en vormen zijn vastgelegd. Deze informatie is nodig om bijvoorbeeld een website-layout te kunnen maken met de gewenste uitstraling. Logo en huisstijl vormen ook de basis voor alle andere uitingen van jouw organisatie: denk aan visitekaartjes, folders, brochures en jouw uitingen op sociale media.

Check ook deze onderwerpen als je een site wilt laten maken:

Wat zeggen opdrachtgevers?

"Oprechte interesse"

Theo heeft mij goed geholpen met het schrijven van teksten voor mijn website, en om mijn website zichtbaarder te laten worden. Het is heel fijn om hulp te krijgen van een buitenstaander die de juiste ervaring en professionele kijk heeft en je zo kan begeleiden je eigen pad te volgen, zonder dat er dingen voor je ingevuld worden omdat Theo oprechte interesse heeft in zijn klant.

Marianne Bax, eigenaar massagepraktijk Sensa

"Mijn website is een juweeltje"

Mijn website is een juweeltje. Het proces dat ik aan mocht gaan met Theo voor het realiseren van de website werd gekenmerkt door een zorgzame professionaliteit van de maker. En wel zo dat mijn eigen identiteit aanwezig is gebleven in het uiteindelijke product. Zeker een niet te verwaarlozen kwaliteit is zijn kennis van de Nederlandse taal. Zodat alles goed leesbaar is voor de doelgroep. Nog regelmatig wordt ik gecomplimenteerd en merk dat mensen contact met me opnemen door de uitstraling van de website. Beste Theo, nogmaals mijn dank aan jou voor de heldere prettige samenwerking.

Marianne Siemerink-Spanjer, Mindfulnesstrainer MBSR/MBCT

"Vele complimenten voor mijn site"

”Wat een mooie site heb je…” Dat is wat ik regelmatig hoor. Vooral van mensen die me al enige tijd kennen. Door dit laatste vat ik de opmerking op als een groot compliment omdat de eigenheid naar boven komt in mijn site. Ik ben eigenaar van een praktijk voor natuurgeneeskunde met o.a. biofysische werkvormen. De site is gemaakt door Theo Labrujere van BlueGear, een professioneel bureau op dit gebied. Ik heb het laten maken van een site lang uitgesteld, omdat ik bang was dat het karakter van mijn praktijk tekort zou worden gedaan. Ik zie dit vaak bij collegae. Het aanprijzen van een dienst wordt al snel schreeuwerig en mist het subtiele karakter van persoonlijk contact, wat op de voorgrond (zou moeten) staan in de gezondheidszorg.

In enkele korte doelmatige gesprekken wist BlueGear het karakter van de praktijk weer te geven binnen de kaders van doeltreffende informatie. Overzichtelijk, compleet, doelmatig, interessant en vol charme zijn termen die ik onthouden heb van de vele complimentjes die ik kreeg voor mijn site. Theo luistert, doet voorstellen en heeft aanvullingen in een prettige ( “on-ict-achtige”) sfeer. Informatie, gevoelens, sferen en wensen worden door Theo knap “gedigitaliseerd’ zodat je aan het eind van het project ook nog eens je eigen woorden herkent die prachtig geordend en efficient naar voren komen. Ik hoop dat BlueGear nog lange tijd in staat wordt gesteld zijn kwaliteiten te tonen.

Rony Veld, eigenaar Praktijk voor natuurgeneeskunde