Sociale media zijn een belangrijke pijler in je marketing. Wat vaak over het hoofd wordt gezien is dat sociale media pas effectief worden als je de dwarsverbanden ziet met de "business" rondom sociale media, de algoritmes, zoekwoorden, SEO, je website, je netwerk-activiteiten, je "branding" als ondernemer en jouw merken, storytelling, enz, enz..
De meeste ondernemers doen wel iets met sociale media, maar weten vaak niet goed wat ze er precies mee aan moeten of hoe ze ermee kunnen omgaan. Dat is goed te begrijpen omdat sociale media een onderdeel zijn van je marketing en niet alleen praktische kennis vraagt (welke knopjes, wanneer post je wat, mag je alles gebruiken en delen, enz.), maar ook kennis van de "internetcultuur", "memes", influencers, en meer strategisch inzicht in de positie die jouw bedrijf op internet wil innemen. Hoe bepaal je wat je zegt en wat is bijpassend beeld?
Tien redenen waarom je deze worshop echt zou moeten volgen
In de workshop zijn jouw vragen leidend en krijg je direct antwoord op zowel jouw praktische als strategische vragen:
- Geen vraag is te gek, van beginner tot expert
- Bespaar jezelf heel veel tijd
- Krijg inzicht in wat voor jou de juiste weg is
- Wat doen je concurrenten?
- Ontdek welke sociale media voor jou van belang zijn
- Ontdek wat je kunt schrijven en wanneer
- Ontdek hoe je meer likes en volgers kunt krijgen
- Hands on: direct aan de slag met je berichten
- Krijg inzicht in de vele dwarsverbanden met andere marcom-activiteiten
- Een idioot lage prijs voor zo veel op maat gesneden en direct toepasbare kennis: € 250,-
Praktische informatie