Niemand vertelt graag over zichzelf hoe geweldig hij of zij is. Nou, dat komt goed uit, want dat doet BlueGear graag voor jou. We worden enthousiast van een authentiek verhaal, van geïnspireerde mensen. Dat verhaal brengen we graag een stapje verder. Zodat jij je kunt concentreren op de ontwikkeling van uw organisatie, producten en diensten. Zodat je je geen zorgen hoeft te maken of je verhaal wel gehoord wordt en de juiste mensen bereikt.
Historie
BlueGear is opgericht in oktober 2008 door Theo Labrujere. BlueGear is gevestigd in Wijhe (aan de IJssel, vlakbij Zwolle) en heeft klanten in heel Nederland. Wil je meer weten, bekijk dan Theo's profiel op LinkedIn of vraag om een connectie:
Waarom de naam BlueGear?
"Blue" wordt in de IT-branche geassocieerd met internettechnologie (denk bijvoorbeeld aan de bijnaam van IBM: Big Blue) en Gear betekent “versnelling”, “drijfwerk”, of “uitrusting”. Met andere woorden: BlueGear maakt gebruik van webtools en sociale media marketing om het online ondernemen mogelijk te maken, te verbeteren of te versnellen.
Aanpak
BlueGear werkt graag samen en heeft ervaring met vrijwel alle aspecten van communicatie en marketing, zowel offline als online. Marketing is complex, daarom bezien we de vele mogelijkheden graag in onderlinge samenhang en maken we er samen met de klant een sterk verhaal van dat goed is afgestemd op het budget. Zie voor een uitgebreidere beschrijving van onze integrale aanpak het artikel over de verbetering van de sales funnel en de klantreis.
BlueGear is ook actief onder de handelsnaam StakeholdersFirst
- StakeholdersFirst: voor stakeholder-communicatie, desgewenst met ondersteuning van sociale media monitoring software