Zorgzame professionaliteit van een betrokken ondernemer

Wanneer onderscheidend ondernemen noodzaak is, dan koop je toch geen massa-product?

  • Voor elk budget

  • Echte support

  • Bouwsteen in jouw ontwikkeling

  • Hoge klanttevredenheid

Bij de concurrent gaat het zo:

Aanbieders met duizenden klanten bieden in het beste geval support via een medewerker. In het slechtste geval krijg je te maken met een chatbot, mag je de FAQ uitpluizen, of krijg je na lang wachten van de tweedelijns-support medewerker een link naar de website waar een deel van het antwoord te vinden is. Een support-medewerker is geen ondernemer en denkt niet met je mee. Bij BlueGear bel je even, stuur je een mailtje of een appje. Je hebt direct contact en je hoeft niet uit te leggen wie je bent.

Er zijn systemen op de markt die als een “alles-in-een-pakket” de site en de marketing integreren. Dit lijkt bedoeld te zijn voor ondernemers die geloven dat hun marketing geen maatwerk nodig heeft. Bij BlueGear is alles maatwerk en dus afgestemd op jouw situatie, wensen, budget, doelen en ontwikkeling.

Er wordt geadverteerd met erg lage hostingprijzen door grote providers. Er blijkt dan nogal eens sprake te zijn van addertjes onder het gras, denk aan hoge kosten voor domeinnaamregistraties en SSL-licenties, inperking van de mogelijkheden in gebruik van mail of webserver, enz. Als je website crasht dan is dat bij deze grote providers echt jouw probleem. Mocht dit onverhoopt voorkomen bij klanten van BlueGear, dan is een telefoontje voldoende om het herstelproces te starten.

Concurrenten willen je graag laten geloven dat een website bouwen, het goed laten functioneren en in de lucht houden van een website, en online vindbaarheid (SEO) geen moeite kost. Een druk op de knop en je bent klaar. Er zijn helaas erg veel ondernemers die daarin trappen, met soms grote schadelijke gevolgen.

Bij BlueGear gaat het zo:

Eigenaar Theo Labrujere is een ervaren internet-ondernemer, met een taalkundige achtergrond (UvA) en marketing-opleiding. Een brede ontwikkeling plus  werkervaring in vele branches en middle management posities (o.a. Stork), maken van Theo een allrounder met antwoorden op alledaagse en langetermijn-vragen van klanten.

WordPress is als (content management) systeem voor websites niet voor niks de grootste geworden. Er zijn miljoenen WP-sites, veiligheid en nieuwe functionaliteiten worden door vele duizenden ontwikkelaars wereldwijd up-to-date gehouden. Er is geen bedrijf ter wereld wat deze kracht, de kracht van Open Source, kan evenaren.

Bij BlueGear krijg je een offerte op maat waarbij rekening wordt gehouden met de tarieven van de concurrentie en wat je gewend bent. Gemiddeld betaal je niet veel meer of minder dan bij de concurrentie. Je krijgt er wel een ondernemer bij in jouw netwerk en een betere service.

BlueGear is een eenmanszaak in een netwerk van zeer ervaren specialisten op alle terreinen die van belang zijn voor de websites en marketing van ondernemers of organisaties. We schakelen zeer snel met onze provider Virtio en werken nauw samen met bijvoorbeeld onze IT’ers, webdevelopers, grafisch vormgever, illustrator, videograaf,  SEO- en SEA-specialist, bedrijfsfotograaf, of social media expert. Betrouwbare zakelijke partners waarop we kunnen terugvallen bij technische, marketing of design-uitdagingen.

We begrijpen waarom je van je vak houdt en waarom je onderneemt. Die passie werkt inspirerend en verbindend.
Elk bedrijf kan kansen scheppen: BlueGear is een sterke partner als je in beeld wilt komen of blijven.
Ontwikkeling en onderhoud houdt je scherp, met de “zorgzame professionaliteit” van BlueGear regel je dit naar wens.
BlueGear helpt je jouw (maatschappelijke) meerwaarde in je plaats of regio te creëren en zo bij te dragen aan jouw leefomgeving. Als je dit belangrijk vindt, neem dan ook een kijkje bij de New Musketeers® – marketeers with a mission, een collectief van marketeers en sociale innovators opgericht door Theo Labrujere.

Portfolio

Waarom de naam BlueGear?

“Blue” wordt in de IT-branche geassocieerd met internettechnologie (denk bijvoorbeeld aan de bijnaam van IBM: Big Blue) en Gear betekent “versnelling”, “drijfwerk”, of “uitrusting”. Met andere woorden: BlueGear maakt gebruik van webtools en sociale media marketing om het online ondernemen mogelijk te maken en te verbeteren.

Historie

BlueGear is een eenmanszaak, opgericht in oktober 2008 door Theo Labrujere. BlueGear is gevestigd in Wijhe (aan de IJssel tussen Deventer en Zwolle) en heeft klanten in heel Nederland.

Over BlueGear, websites en sociale media

Een website is een marketing-instrument. Sociale media zijn dat ook, en apps en CRM-systemen, enz, enz. Vanuit onze gedrevenheid om de ontwikkeling van ondernemers te ondersteunen en hen verder te helpen in hun groei zetten we de vele tools in die de ondernemer ter beschikking staan om de onderneming bij de juiste doelgroepen in beeld te brengen en deze goed te bedienen. Elke website die we opleveren ademt de passie voor goed gestructureerde informatie, gevoel voor design, affiniteit met psychologie, en taalkundige expertise. Op sociale media brengen we relevante en prikkelende informatie voor de doelgroepen van onze opdrachtgevers.

Over BlueGear en marketing

Niemand vertelt graag over zichzelf hoe geweldig hij of zij is. Nou, dat komt goed uit, want dat doet BlueGear graag voor jou. We worden enthousiast van een authentiek verhaal, van geïnspireerde mensen. Dat verhaal brengen we graag een stapje verder. Via jouw website, sociale media, ondersteunende apps of software. Zodat jij je kunt concentreren op de ontwikkeling van jouw organisatie, producten en diensten. En je je geen zorgen hoeft te maken of je verhaal wel gehoord wordt en de juiste mensen bereikt.

Maatschappelijk Verantwoord Ondernemen (MVO)

Theo Labrujere is samen met Leo Sonneveld en Nico Scheepers oprichter van Stichting Good Governance Monitor. De stichting staat volledig ten dienste aan de bevordering van integriteit en goed bestuur in de samenleving.

New Musketeers

De New Musketeers is een collectief van marketing-specialisten en sociale innovators voor ondernemingen en organisaties die streven naar maatschappelijke meerwaarde.

Sponsoring / goede doelen

Met de sponsoring van diverse organisaties willen we laten zien dat wij niet alleen in woord, maar ook in daad duurzaam en Maatschappelijk Verantwoord Ondernemerschap (MVO) een warm hart toedragen. De onderstaande organisaties of personen werden of worden door ons gesponsord door de bouw en het onderhoud van de website voor een gering bedrag of helemaal gratis uit te voeren:

Vrijwilliger voor Great Citizens Movement


Theo is vrijwilliger voor de Great Citizens Movement en verzorgt het onderhoud van de website.

Actiesite “Jaar van de bij” voor de Bijenstichting


Voor de bijenstichting werd een actiesite gebouwd en gehost ter gelegenheid van het Jaar van de Bij in 2012. In mei werd een landelijke bijentelling georganiseerd, resultaten werden online geregistreerd. Zo’n 150.000 bezoekers hebben de site bezocht.

Website en onderhoud voor Tomorowood: school voor meubelmakers in Cambodja


Arjan Moro en Thijs van Roomen bouwden een schooltje voor meubelmakers in Cambodja. Een zeer geslaagd project, het schooltje is gebouwd, er is een leraar aangesteld. Na het behalen van de doelen is de website opgeheven

Website en onderhoud voor volleybalvereniging HAVOC


Volleybalvereniging HAVOC in Haaksbergen werd enkele jaren door BlueGear gesponsord met bouw en onderhoud van hun website.

Wat zeggen opdrachtgevers?

Meer referenties vind je bij de diverse diensten van BlueGear (hosting, marketing, sitebouw, enz)

“Fikse renovatie”

Mijn website had al jaren achterstallig onderhoud en was lastig vindbaar. Theo heeft alles weer ge-updated, bijgewerkt en beveiligd. Verder is de vindbaarheid sterk verbeterd en heb ik een andere domeinnaam die eenvoudiger, passender en actueler is. Kortom, alles heeft een fikse renovatie ondergaan. De samenwerking met Theo is erg prettig en duidelijk!

Annemiek de Fijter, eigenaar Natuurlijk leven met Annemiek

“Mijn website is een juweeltje”

Mijn website is een juweeltje. Het proces dat ik aan mocht gaan met Theo voor het realiseren van de website werd gekenmerkt door een zorgzame professionaliteit van de maker. En wel zo dat mijn eigen identiteit aanwezig is gebleven in het uiteindelijke product. Zeker een niet te verwaarlozen kwaliteit is zijn kennis van de Nederlandse taal. Zodat alles goed leesbaar is voor de doelgroep. Nog regelmatig word ik gecomplimenteerd en merk dat mensen contact met me opnemen door de uitstraling van de website. Beste Theo, nogmaals mijn dank aan jou voor de heldere prettige samenwerking.

Marianne Siemerink-Spanjer, Mindfulnesstrainer MBSR/MBCT

“Perfect”

Theo schreef voor mij vijf fantastische artikelen. Boordevol info en zoekwoorden. Perfect, zo had ik het zelf nooit gekund.

Ilse de Vries, fotograaf, eigenaar Beeldbank

tips & tricks, inzichten, ontwikkelingen