Herken je deze hindernissen in je marketing?
- je wilt aan je website werken, maar dat is toch wel wat ingewikkelder dan jouw sitebouwer en provider je hadden voorgespiegeld
- je geeft je sitebouwer de opdracht om iets aan te passen maar dat komt niet van de grond of je vergeet dat je dat wilt
- je wilt je sociale media of je website-blog meer aandacht geven, maar weet niet zo goed waar je over moet schrijven
- je wilt meer klanten, maar weet eigenlijk niet waar je moet beginnen
- je hoort over talloze marketing-mogelijkheden, maar je ziet eigenlijk door de bomen het bos niet meer.
- je wilt een advertentie plaatsen in Google of sociale media, maar je heb geen idee of dat de kosten en moeite waard is
- je wilt eigenlijk wel eens weten wat het effect is van jouw communicatie, maar je weet eigenlijk niet hoe je dat kunt meten
- je zou wel eens wat effectiever met je sociale media willen omgaan
- je heb geen idee hoe je beter gevonden kunt worden in zoekmachines of wat "Google" eigenlijk belangrijk vindt
- je zou gewoon wel eens willen overleggen met iemand die de vele ins en outs van jouw marketing goed begrijpt
Kijk in het menu hiernaast welke mogelijkheden je ter beschikking staan om meer klanten te werven met minder moeite.