Wil je aanwezig zijn op sociale media en de interactie met je doelgroep en stakeholders aangaan? Dan kun je niet goed zonder online monitoring en engagement software. De relaties en data op sociale media zijn simpelweg te omvangrijk om hierbij handmatig of met gratis tools te werk te gaan.

BlueGear heeft gekozen voor de webbased software van een Nederlandse bedrijf om meer rendement uit de online interactie te verkrijgen. Een belangrijke afweging hierbij was dat het gebruik van bronnen een grote rol speelt in content marketing. Een Nederlandse aanbieder heeft hier een belangrijke toegevoegde waarde ten opzichte van buitenlandse aanbieders als Hootsuite of Hubspot.

Je kunt de software twee weken gratis uitproberen waarbij je de beschikking krijgt over alle functies. Na registratie ontvang je direct een instructie en uitleg hoe je sociale media gestructureerd kunt inzetten voor stakeholder-communicatie.

Sociale media zijn zo belangrijk en bieden zo veel kansen dat we met een nieuwe website zijn gestart:

lees verder op StakeholdersFirst !

Zelf aan slag met sociale media, bloggen?

Zelf doen vereist discipline en waar moet je de inspiratie vandaan halen om aantrekkelijke blogs te schrijven? BlueGear heeft een aparte website gemaakt met alles wat je nodig hebt om de inzet van sociale media tot een succes te maken.

lees verder op BlogDog !