Niemand vertelt graag over zichzelf hoe geweldig hij of zij is. Nou, dat komt goed uit, want dat doet BlueGear graag voor u. We worden enthousiast van een authentiek verhaal, van geïnspireerde mensen. Dat verhaal brengen we graag een stapje verder. Zodat u zich kunt concentreren op de ontwikkeling van uw organisatie, producten en diensten. Zodat u zich geen zorgen hoeft te maken of uw verhaal wel gehoord wordt en de juiste mensen bereikt.

Historie

BlueGear is opgericht in oktober 2008 door Theo Labrujere en Jan Lucas. In 2011 stapte Jan Lucas uit de vennootschap. BlueGear is gevestigd in Twente, Overijssel, maar heeft klanten in heel Nederland. Wilt u meer weten, bekijk dan Theo's profiel op LinkedIn of vraag om een connectie:

View Theo Labrujere's profile on LinkedIn

Waarom de naam BlueGear?

"Blue" wordt in de IT-branche geassocieerd met internettechnologie (denk bijvoorbeeld aan de bijnaam van IBM: Big Blue) en Gear betekent “versnelling”, “drijfwerk”, of “uitrusting”. Met andere woorden: BlueGear maakt gebruik van webtools en sociale media marketing om het online ondernemen mogelijk te maken, te verbeteren of te versnellen.

Opdrachtgevers

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6